Subscribe RSS Feeds
မဂၤလာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့ဂ္ ေလးကိုလာလည္လို႕ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ လိုအပ္ေသာ အခက္အခဲမ်ား၊ Software မ်ား ေတာင္းဆိုခ်င္ပါက ( www.aungkaingmoe.blogspot.com@gmail.com ) ကုိ Mail ပို႕ျပီးျဖစ္ေစ၊ C-Box မွာျဖစ္ေစ ေတာင္းယူႏိုင္ပါသည္။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္.....♥♥♥ ေအာင္ခိုင္မိုး ♥♥♥

ခဏေလာက္ေစာင့္ေပးၾကပါ

0 Comments »
ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ဒီ ကြန္နက္ရွင္နဲ႕ ဆက္အလုပ္လုပ္ဖို႕မျဖစ္ဘူးထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေတာင္းထားတာ
ေလးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေျဖေပးပါ့မယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း နည္းနည္း အလုပ္ရႈပ္ေန
ေတာ့ ပိုစ့္အသစ္ေတြ သိပ္မတင္ျဖစ္ဘူးဗ်ာ...... အခု ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဆံုး အခ်ိန္ရသေလာက္
ေရးေပးသြားမွာပါ။ ကြန္နက္ရွင္ေတြက က်ေနေတာ့ ညဘက္ေလာက္မွပဲ ေရးလို႕ရတယ္။ဒီၾကားထဲ 
Upload Speed ကမရေတာ့ ပိုဆိုးသြားတယ္။ဒါေၾကာင့္ ေမးထားတာေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ေျဖးေျဖး
ခ်င္းေျဖေပးသြားပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းေလ့လာစရာေလးေတြရွိေနေတာ့ ........... သူမ်ားေလာက္လည္း
မတတ္ပါဘူး ကိုယ္သိသေလာက္ေလးပဲျပန္မ်ွေ၀ေပးတာပါ ခင္ဗ်ာ .................

0 Responses to "ခဏေလာက္ေစာင့္ေပးၾကပါ"

Post a Comment

“ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕ THANKS ဆိုေသာ စကားတစ္ခြန္းသည္ စာေရးသူကိုအားျဖစ္ေစတာ အမွန္ပင္... ”

 
အေပၚသို႕သြားရန္။