Subscribe RSS Feeds
မဂၤလာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့ဂ္ ေလးကိုလာလည္လို႕ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ လိုအပ္ေသာ အခက္အခဲမ်ား၊ Software မ်ား ေတာင္းဆိုခ်င္ပါက ( www.aungkaingmoe.blogspot.com@gmail.com ) ကုိ Mail ပို႕ျပီးျဖစ္ေစ၊ C-Box မွာျဖစ္ေစ ေတာင္းယူႏိုင္ပါသည္။ ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္.....♥♥♥ ေအာင္ခိုင္မိုး ♥♥♥

Super Screen Capture v 5.55 + Serial

0 Comments »

ဒါကို ကၽြန္ေတာ္အရင္က တင္ေပးျပီးသြားပါျပီ။ Link ေသသြားျပီဆိုလို႕ ကၽြန္ေတာ္ အသစ္ျပန္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ Full Version ရေအာင္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္အထဲမွာ Serial ေလးလည္း ထည့္ေပးထားပါတယ္။ ဒါက ကၽြန္ေတာ္တို႕လို Blog ေရး၊ Website ေရးေနတဲ့သူေတြအတြက္ အသံုး၀င္ပါတယ္။ သံုးရတာလည္း ေတာ္ေတာ္လြယ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ Ashampoo Snap ေလးကိုပဲ ၾကိဳက္ပါတယ္။ ဒါက ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလးနဲ႕ အသံုးျပဳခ်င္သူေတြ အတြက္ပါ။ လိုအပ္သူမ်ား ေအာက္မွာ အဆင္ေျပတဲ့ေနရာကေန Download ခ်သြားလိုက္ပါ။
Download Here
9:14 PM

0 Responses to "Super Screen Capture v 5.55 + Serial"

Post a Comment

“ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕ THANKS ဆိုေသာ စကားတစ္ခြန္းသည္ စာေရးသူကိုအားျဖစ္ေစတာ အမွန္ပင္... ”

 
အေပၚသို႕သြားရန္။